קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות55
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פלאפל

סלט פלאפל
סלט פלאפל הוא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 317 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון המזרח התיכון. אם יש לך מיץ לימון, רוטב טחינה, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: פלאפל, איך לעשות פלאפל / פלאפל עם חומוס, פלאפל מלך פלאפל ושווארמה מ ' ניו יורק א לה קארט, ו סלט פלאפל.

הוראות

1
תהליך הראשון 10 מרכיבים במעבד מזון עד חלקה, גירוד הצדדים לפי הצורך. טופס תערובת לתוך 12 (2 אינץ') קציצות על 1/2 אינץ ' עבה. מחפר קציצות בקמח, מתנער עודף.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מחממים 1 1/2 כפיות שמן במחבת nonstick גדולה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
להוסיף 6 קציצות; לבשל 3 דקות בכל צד או עד השחמה קלה.
4
הסר מהמחבת; להתחמם. חזור על הנוהל עם הנותרים 1 1/2 כפיות שמן וקציצות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
סדר חסה, מלפפון, עגבניות, בצל ירוק על צלחות הגשה. מנות ראשונות עם קציצות פלאפל.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מלפפוןמלפפון
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
6
טפטוף כל מנה עם רוטב טחינה.
מרכיבים שתצטרך
טחינהטחינה
רוטברוטב

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוטחומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קצוץ (על 2)מלפפון קצוץ (על 2)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טרייםעלי פטרוזיליה טריים2largesשיני שום, מרובעיםשיני שום, מרובעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ (כ 4)בצל ירוק קצוץ (כ 4)11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חסה קצוצהחסה קצוצה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב טחינהרוטב טחינה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ (כ 1 גדול)עגבניות קצוץ (כ 1 גדול)