קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 55 דק.
מנות16
ציון בריאות3
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פסטה פרימו

סלט פסטה פרימו
סלט פסטה פרימו עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתאים ל-16 ומחירו 75 סנט למנה מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 9 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל של 310 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 3 שעות ו 55 דקות. אם יש לכם אפונה, זיתים, סלרי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 27%. הציון הזה לא כל כך מצוין. נסו סלט פסטה פרימו, צלעות חזיר פרימו להפליא ורוטב, ו סלט פסטה ים פגז או סלט פסטה איקס (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות; מבשלים את הרוטיני ברתיחה עד שהם רכים אך יציבים לנגיסה, בערך 8 דקות; מסננים. לשטוף עם מים קרים עד מקורר לחלוטין; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
RotiniRotini
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מערבבים פסטה, ביצים, לבבות ארטישוק, סלרי, פלפל, בצל, חזיר, שרימפס, אפונה, גבינת צ 'דר, גבינת מונטריי ג' ק, מלפפון חמוץ וזית יחד בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
ל-4 לימונים, מיץ, מחולקיםל-4 לימונים, מיץ, מחולקים
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
להקציף שמנת חמוצה, מיונז, חומץ תפוחים, סוכר, תערובת רוטב חווה, חרדל ורוטב פלפל חריף יחד בקערה נפרדת; מתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות
1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מטפטפים רוטב על סלט וזורקים למעיל. מכסים קערה בניילון נצמד ומצננים במקרר 3 שעות עד לילה. מערבבים מספיק ממרינדת הארטישוק השמורה לסלט כך שהוא פשוט נרטב לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים שחורים פרוסים, מנוקזיםזיתים שחורים פרוסים, מנוקזים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות גבינת צ'דרקוביות גבינת צ'דר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר מבושל לחלוטין חתוך לקוביותחזיר מבושל לחלוטין חתוך לקוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון חמוץ שמיר חתוךמלפפון חמוץ שמיר חתוך16ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם3ביצים קשות, קצוצותביצים קשות, קצוצות184אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק מושרים, מנוקז וקצוץ (מרינדה מילואים)לבבות ארטישוק מושרים, מנוקז וקצוץ (מרינדה מילואים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות גבינת מונטריי ג'קקוביות גבינת מונטריי ג'ק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואה, מופשרתאפונה ירוקה קפואה, מופשרת1דאשרוטב פלפל חריף (כגון טבסקו®), או לפי הטעםרוטב פלפל חריף (כגון טבסקו®), או לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פסטה rotiniחבילת פסטה rotini1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס מבושל חתוך לקוביותשרימפס מבושל חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2(חוֹרֶף)סוכר לבןסוכר לבן