קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

סלט פסטה ראובן

סלט פסטה ראובן
סלט פסטה ראובן לוקח בערך 55 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 300 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-19 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה מכלמתכונים דורשים פסטה פנה, כרוב כבוש, גבינת מוצרלה ורוטב לסלט אלף האי. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 68%, וזה די טוב. מתכונים דומים: סלט פסטה ראובן, סלט ראובן לבבי, ו סלט ראובן כפרי.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות. מבשלים פסטה ברתיחה עד לבישול אך יציב לנגיסה, כ -10 דקות; מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מערבבים פסטה, כרוב כבוש, גבינת מוצרלה, פסטרמה ורוטב אלף האי יחד בקערה. מכסים את הקערה בניילון ומכניסים למקרר למשך 30 עד 60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אלף האייםרוטב אלף האיים
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
כרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץכרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץ
פסטרמהפסטרמה
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מחנות יובי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.