קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות26
מגזין

סלט קוקטייל סרטנים

סלט קוקטייל סרטנים
אם ברצונך להוסיף עוד ללא גלוטן, חלב חינם, הפליאוליתית, ו primal מתכונים לרפרטואר שלך, סלט קוקטייל סרטנים יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. מתאבן זה יש 283 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם שאלוט, אבוקדו, עגבניות שרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. קוקטייל סרטנים לשניים, קוקטייל סרטנים, ו סרטנים וקוקטייל לובסטר דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
ערמו את החסה, אבוקדו, עגבניות ושאלו לקערה וזרקו יחד. מחלקים בין 2 קערות הגשה, ואז למעלה עם קוקטייל סרטנים. לזרוק קלות לערבב את הרוטב לסלט, ואז לאכול עם טוסט או לחם פריך, אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.