קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מטבחיםאמריקאי
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קיסר לובסטר

סלט קיסר לובסטר
גשו לסופר וקנו קוויאר, גבינת פרמזן, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חלמון הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,משמש מתפורר כקינוח. זה מובא לך על ידי Food.com. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. וזה טוב. מתכונים דומים: סלט קיסר לובסטר, סלט קיסר עוף עם קרוטונים שום {ורוטב קיסר אור}, ו סלט קיסר בגריל עם רוטב סלט קיסר קל.

הוראות

1
להקציף הראשון 6 מרכיבים יחד עד בשילוב.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1
מוסיפים שמן ושום למחבת סאוט ושום על חום מתון, כך שהוא חום לאט (כ 5 דקות). היזהר שום לא לשרוף או שזה יהיה מריר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הסר שום ולהשליך.להעלות חום וקוביות לחם לטגן בשכבה אחת עד חום זהוב פריך מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
5 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'5 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
להסיר ולנקז על מגבות נייר.לזרוק עם פטרוזיליה וגרידת לימון בעוד עדיין חם. אחסן במיכל הדוק אוויר אם לא באמצעות באופן מיידי.הרכבה: להסיר בזהירות בשר לובסטר מן הקליפה,הזמנת ראשים וזנב עבור צלחת לקשט אם תרצה. תניח את הבשר בצד.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בצל ירוק, קצוץ דק1 כף בצל ירוק, קצוץ דק
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
4
לחתוך ולסדר לבבות romaine frisee אטרקטיבי על צלחות מקורר. לזרוק שורש סלרי קל עם חצי ההלבשה ולסדר על גבי החסה.פורסים זנבות לובסטר לתליונים ומניחים על שורש סלרי.
מרכיבים שתצטרך
לבבות רומייןלבבות רומיין
זנבות לובסטרזנבות לובסטר
CeleriacCeleriac
אנדיב מתולתלאנדיב מתולתל
5
מניחים חלק טופר פגז על גבי זה.
6
טפטוף נשאר רוטב על חסה לפזר קרוטונים ופרמזן מגולח מעל.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
7
מקשטים עם קוויאר סלמון, ו chervil
מרכיבים שתצטרך
קוויאר סלמוןקוויאר סלמון
ChervilChervil
8
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

11 קילו קישואים,פילה אנשובי, שטוף טחון (אודותפילה אנשובי, שטוף טחון (אודות4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור, לפי הטעםפלפל שחור, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות לחם, 1/4 אינץ ' מרובע לחתוך עם הקרום הוסרקוביות לחם, 1/4 אינץ ' מרובע לחתוך עם הקרום הוסר4ריבס, קצוץ טרי או קפואקוויאר, שטוף כדי שמנמן ולהסיר עודף מלח (קוויאר סלמון)קוויאר, שטוף כדי שמנמן ולהסיר עודף מלח (קוויאר סלמון)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שורש סלרי, קלופים לחתוך דק julienneשורש סלרי, קלופים לחתוך דק julienne1sprigchervilchervil11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1גדולזנים של פטריותזנים של פטריות5(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה, טחון דקפטרוזיליה טרייה, טחון דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפריזי, עלים לבנים עדיניםפריזי, עלים לבנים עדינים2(יכול להיות או להרחיק)שיני שום טחוןשיני שום טחון3largesשיני שום, כתוששיני שום, כתוש3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון, מגורד טריגרידת לימון, מגורד טרי2לובסטרים, מאודים (כשני פאונד לכל אחד)לובסטרים, מאודים (כשני פאונד לכל אחד)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן, מגולח טריגבינת פרמזן, מגולח טרי2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן, מגוררת טריגבינת פרמזן, מגוררת טרי2largesלבבות חסה רומייןלבבות חסה רומיין4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם הבחירה הראשונה שלי ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. דומיין לואי מורו שאבלי עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Domaine Louis Moreau Chablis
Domaine Louis Moreau Chablis
שאבלי משיגה את אופייה המינרלי הייחודי בשל האקלים הצפוני הקריר שלה ואדמתה הגירנית ביותר. ה-Domaine Louis Moreau Chablis הוא פירותי ומלא חיים, עם הערות פרחוניות ורמזים של תפוח ואגס. חומציות בהירה, עם מינרליות וחיך מאוזן על ידי עגלגלות ועדינות.