קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות56
מגזין

סלט שרימפס אסיאתי

סלט שרימפס אסיאתי
סלט שרימפס אסיה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 146 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לכם שרימפס, dole® לבבות של רומיין, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. . מתכונים דומים: סלט שרימפס אסיאתי, סלט שרימפס אסייתי חריף, ו סלט שרימפס אסייתי חריף.

הוראות

1
מערבבים שרימפס, כתום, פלפל, בצל ירוק בקערה בינונית. לזרוק עם רוטב אננס אסיאתי, לטעום.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פלפלפלפל
אננסאננס
כתוםכתום
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחלקים סלט על 2 צלחות גדולות. תערובת שרימפס כפית על כל סלט. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו