קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סלט שרימפס פולינזי

סלט שרימפס פולינזי
סלט שרימפס פולינזי דורש כ 30 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 147 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטריאן דיאטה. גשו לסופר וקנו אבקת קארי, ערמונים מים, סלרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 49%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון שרימפס פולינזי קארי, סלט עוף פולינזי, ו סלט פולינזי –.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את השרימפס, הסלרי, ערמוני המים, נבטי השעועית והבצל. בקערה קטנה שלבו את שוט הנס, אבקת הקארי והמלח; מערבבים היטב. מערבבים לתערובת שרימפס; לזרוק לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
מי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוסמי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוס
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
חצאי ענבים ירוקיםחצאי ענבים ירוקים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות נהר קומאו ציד היל שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-60 דולר לבקבוק.
נהר קומאו האנטינג היל שרדונה
נהר קומאו האנטינג היל שרדונה
ליין זה ניחוחות ריחניים של לימון/ליים על האף המאפיינים את הבושם המקסים מפירות הגדלים בגבעת הציד. ייצור 2013 הושפע מקפוא באביב והיבולים הבאים היו בערך חצי מהגודל הרגיל. הקיץ היה אחד הטובים ביותר שנרשם והענבים היו נקיים להפליא, בשלים וטעמים עזים, ויצרו יין בעל ריכוז ומורכבות עזים שיחיה זמן רב מאוד.