קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות73
מגזין

סלמון המלך עם שומר מטוגן ארטישוק

סלמון המלך עם שומר מטוגן ארטישוק
סלמון המלך עם שומר מטוגן ארטישוק נטול גלוטן,, כל 30, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 433 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך פילה סלמון, חמאה מבהירה, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במלח ים גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קליפת שוקולד-שקדים עם מלח ים כקינוח. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 83% המנה הזו מעולה. נסו שומר מטוגן וארטישוקים, קציצות מטוגנות עם ארטישוק ושומר, ו לבשל את הספר: קציצות עיזים מטוגנות עם ארטישוק ושומר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה נהר רוסית La Crema. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.