קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

סלמון טקילה בגריל

סלמון טקילה בגריל
סלמון טקילה בגריל נטול גלוטן,, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 215 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. זה מובא לך על ידי mexican.food.com. אם יש לכם מלח, טקילה, פלפלים חלפיניו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. וזה לא כזה אדיר. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : טקילה בגריל-סלט עוף ליים עם טקילה-ויניגרט ליים, טקילה נרפא סלמון, ו טקילה וסרירצ'ה סלמון מזוגג.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.