קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 22 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

סלמון ידידותי לילדים

סלמון ידידותי לילדים
סלמון ידידותי לילדים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 315 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל, שמן שומשום, פילה סלמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר חום בהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת משמש עם סוכר חום ומאפה קינמון כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-22 דקות. נסו סיר חרס צ'ילי הודו ידידותי לילדים, סלמון מיסו יאקי (משקולת ידידותית-7 נקודות), ו שף קיד אופה מקלות בייגלה רכים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 2 כפות שמן צמחי, רוטב סויה, מיץ לימון, בצל, סוכר חום, שום, שמן שומשום, ופלפל לפי הטעם בקערה או שקית פלסטיק resealable גדול.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
קערהקערה
2
מוסיפים את הסלמון ופונים למעיל; מקררים לפחות 3 שעות, רצוי רוב היום.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
3
מחממים את broiler קו מחבת broiler עם לסכל.
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
מניחים את הסלמון על נייר הכסף (להזמין את המרינדה) ומברשת עם שמן צמחי. לצלות במשך 5 עד 7 דקות, או עד הסלמון הוא אטום. בינתיים, מסננים את המרינדה ומבשלים בסיר מעל חום בינוני-נמוך עד מופחת מעט.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
מגישים את הסלמון עם הרוטב בצד.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
רוטברוטב
6
צילום Ngoc Minh Ngo

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.