קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות55
מגזין

סלמון מייפל עם קוסקוס פטריות

סלמון מייפל עם קוסקוס פטריות
סלמון מייפל עם קוסקוס פטריות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 413 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם רוטב סויה, פטריות, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ברוטב סויה נתרן נמוך אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בננה מפוצלת כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 81%. ציון זה הוא עצום. נסו תרנגולות מזוגגות חרדל מייפל עם קוסקוס תירס ואפונה, גזר לבן מזוגג מייפל וסלט קוסקוס ישראלי, ו קוסקוס פטריות בר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מרפדים תבנית אפייה קטנה בנייר כסף; מצפים את נייר הכסף בתרסיס בישול. בקערה קטנה שלבו את הסירופ, רוטב הסויה והשום.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מניחים פילה עם העור כלפי מטה על תבנית מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מברישים מחצית מתערובת הסירופ מעל סלמון. לצלות 6 ב. מהחום במשך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
סירופסירופ
4
מברישים בתערובת הסירופ שנותרה. לצלות 6-8 דקות יותר או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
דגיםדגים
5
בינתיים, בסיר קטן, להביא את המרק, פטריות ופלפל לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים 5-6 דקות או עד שהפטריות רכות. מחזירים לרתיחה. מערבבים קוסקוס. מכסים ומסירים מהאש; תן לעמוד במשך 5 דקות. מוך עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
קוסקוסקוסקוס
פלפלפלפל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מגישים עם סלמון.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב האן מונטריי פינו נואר עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן 2008 פינו נואר תוסס אך אלגנטי עם גוון שמזכיר עלי כותרת של ורדים ואף של ניחוחות תות, תבלינים ופרחים. טעמי שזיפים נעימים ודובדבנים כהים זורמים על פני החיך, מתערבבים בנגיעות של פלפל שחור ואלון. הפרי הבשל מאוזן בחומציות חריפה ואקלים קריר וטאנינים חלקים ומשיי.ניתן להגיש את הפינו נואר הידידותי לאוכל עם מגוון רחב של מנות. תיהנו ממנו עם עוף בציפוי גבינת עיזים ועגבניות מיובשות, סלמון בגריל עם אורזו עשב או פיצה פטריות פשוטה.