קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

סלמון מעושן וערבוב כרישה עם Meyer Lemon Crème Fraîche

סלמון מעושן וערבוב כרישה עם Meyer Lemon Crème Fraîche
סלמון מעושן וערבוב כרישה עם Meyer Lemon Crème Fraîche עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 388 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו שמן זית, ביצים, שמנת מתוקה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן פסקטריאני, קטוגני דיאט. מתכונים דומים: לטרוף סלמון מעושן עם שמיר, בצל אדום וcrème Fraîche, סלמון מעושן על צ'יפס עם לימון קרם Frâiche, ו סיבובי מלפפון עם לימון קרם פרש וסלמון מעושן.

הוראות

1
להקציף יחד קרם fraîche או שמנת חמוצה, קליפת לימון, ו 1/2 כפית מלח בקערה קטנה. מקררים עד מוכן לשימוש, עד 4 ימים קדימה.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא יחד ביצים, שמנת מתוקה, ו 1 כפית מלח בקערה גדולה. מקררים עד מוכן לשימוש, עד 2 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
3
חום 2 כפות שמן במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף כרישה וsauté מכוסה עד רך, ערבוב מדי פעם, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים 1 כף שמן זית לאותו מחבת. הגבר את החום לגובה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים תערובת ביצים למחבת. מבשלים עד אור ורך, ערבוב כל הזמן עם מרית גומי, על 8 דקות. ביצי כפית על מגש של מנות חמות. למעלה עם Meyer lemon crème fraîche, סלמון מעושן ועירית
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים הנותרים לימון Meyer crème fraîche לצד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.