קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות7
מגזין

סלמון מעושן ותפוחי אדמה אצבעונים

סלמון מעושן ותפוחי אדמה אצבעונים
סלמון מעושן ותפוחי אדמה Fingerling הוא pescatarian ומספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 78 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. סע לחנות ותביא את קרם פרש, סלמון, נסו לבנות ארוחה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 40% המנה הזאת די גרועה. נסו סלמון מעושן ותפוחי אדמה אצבעונים, תפוחי אדמה עם אבוקדו וסלמון מעושן, ו Pingerling תפוחי אדמה עם מוס סלמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
פורסים תפוחי אדמה לחצי לאורכו, מוסיפים שמן זית ומניחים על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
אופים ב 425 במשך 20 דקות או עד חום זהוב ומכרז.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בואו מגניב.מסדרים חתיכות של סלמון מעושן על תפוחי אדמה; מעל כל אחד עם מנה של frache crme וצלפים.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
תפוח אדמהתפוח אדמה
צלפיםצלפים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יין בדיעבד שרדונה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.