קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

סלמון על מקל ארז בגריל

סלמון על מקל ארז בגריל
סלמון על עץ ארז בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 503 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 36 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם פילה סלמון, מלח כשר, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלמון על מקל ארז בגריל, ארז קרש-סלמון בגריל, ו סלמון בגריל מעץ ארז (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.