קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

סלמון עם רוטב חרדל

סלמון עם רוטב חרדל
סלמון עם רוטב חרדל-שמנת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 323 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון ידידותי fodmap מגיש 6 . גשו לסופר וקנו פילה סלמון, חרדל דיז'ון מגורען, מרק עוף 5% פחות נתרן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב גבינת שמנת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גבינת שמנת טריזים קינוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. . מתכונים דומים: סלמון שום בנייר כסף עם רוטב חרדל דבש, פלפל קלוי סלמון עם רוטב חרדל-עשבי תיבול, ו סלמון שום חרדל אפוי עם רוטב חרדל דבש.

הוראות

1
חום משומן ברביקיו לחום בינוני.
2
מבשלים ומערבבים בישול קרם, מרק ו 1 כף. חרדל בסיר על חום בינוני 3 דקות. או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
בישול קרםבישול קרם
חרדלחרדל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מהחום; לכסות כדי להתחמם.
4
דג מברשת עם חרדל שנותר; גריל 2 עד 3 דקות. בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מגישים עם רוטב חם.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יין בדיעבד שרדונה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.