קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

סלמון פאף

סלמון פאף
צריך מנה עיקרית פסקטרית? פאף סלמון יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 16 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 183 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מיץ לימון, חלב, קרם מרוכז של מרק פטריות, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 39%. הציון הזה די גרוע. נסו סלמון בצק עלים, פאף סלמון קל, ו סלמון בבצק עלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו ביצים, חלב ומרק; מערבבים פנימה את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לתוך 11-ב משומן. איקס 7-אין. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
אופים בחום של 350 מעלות למשך 50 דקות או עד להתייצבות.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
מניחים לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לאפיס לונה שרדונה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
לפיס לונה שרדונה
לפיס לונה שרדונה
גרידת תפוז, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. בעל גוף מלא, רענן ומלא חיים, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור חמאה מלוח.