קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

סלמון קריבי עם מנגו-סלסה צמחונית ורוטב ברביקיו גויאבה

סלמון קריבי עם מנגו-סלסה צמחונית ורוטב ברביקיו גויאבה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של במרכז אמריקה, אז תנו הזדמנות ל סלמון קריבי עם מנגו-Veggie Salsan ורוטב ברביקיו גויאבה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 472 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. גשו לסופר וקנו פלפל, שמן זית, ממרח גויאבה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב allspice הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. נסו קערת סלמון עם מנגו מנגו, סלמון בגריל עם רוטב מנגו ברביקיו, ו טנדרלוין קריבי עם סלסה מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את רוטב ברביקיו, לחמם את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה במשך 1 דקה. להפחית את החום בינוני ולהוסיף את הבצל, בישול עד שהוא רך וקצת חום בקצוות, על 5 עד 7 דקות, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים את הדבק גויאבה, רסק עגבניות, חומץ, סוכר חום, אניס כוכב, allspice, ואבקת קארי. מבשלים עד הדבק גויאבה נמס, על 15 דקות, ערבוב מדי פעם. כבה את החום ותן לרוטב להתקרר מעט. זרוק את אניס הכוכב, להעביר את התערובת לבלנדר שלך מחית. עם המנוע פועל להוסיף את מיץ לימון ורום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
אבקת קאריאבקת קארי
רסק עגבניותרסק עגבניות
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לייםמיץ ליים
כוכב אניסכוכב אניס
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
חומץחומץ
גויאבהגויאבה
בצלבצל
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
2
מעבירים לקערה קטנה ומניחים בצד, או מקררים עד 2 שבועות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לטאטא את שמן הזית, שום, מיץ ליים, מלח ופלפל יחד בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים את המנגו, פלפלים, בצל אדום, צ ' ילי וכוסברה וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מנגומנגו
פלפליםפלפלים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
5
מוסיף את השעועית בעדינות לזרוק את הכל ביחד.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
6
תחמם את המטאטא שלך גבוה. קו צלחת אפייה גדולה או גיליון אפייה מעוטר בשכבה כפולה של רדיד אלומיניום ולשמן את רדיד עם כמה שמן זית או תרסיס בישול nonstick.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
7
מניחים את הסלמון בתבנית אפייה מוכנה ומניחים כ -2 סנטימטרים של הזנב-סוף מתחת לדגים, כך שיש לך צורה אחידה במקצת.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
יוצקים את רוטב ברביקיו על הסלמון ומבשלים אותו מתחת לגריל עד שהרוטב caramelizes ו chars סביב הקצוות ואת הסלמון הוא מוצק פתיתים בקלות, 8 עד 12 דקות לנדיר (הסלמון עדיין יהיה ורוד באמצע) או 12 עד 15 דקות לעשייה טובה (הסלמון יהיה מבושל לאורך כל).
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
סלמוןסלמון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
9
מורחים את הסלסה על מגש הגשה בזהירות להרים את הסלמון מתוך צלחת האפייה ולסדר אותו על גבי סלסה (להשתמש 2 מריות גדולות כדי להעביר אותו). לסחוט כמה פלחי ליים על הדגים ומגישים עם פלחי ליים נוספים בצד.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
סלמוןסלמון
מורחיםמורחים
סלסהסלסה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה425(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)שעועית שחורה, מנוקזת ושטופהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רום כההרום כהה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוצים דקעלי כוסברה טריים קצוצים דק3שיני שום, טחון דקשיני שום, טחון דק1פלפל ירוק, חצוי, זרע וקצוץ דקפלפל ירוק, חצוי, זרע וקצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)הדבק גויאבה, לחתוך לחתיכותהדבק גויאבה, לחתוך לחתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר או כההסוכר חום בהיר או כהה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים( מכ - 2 לימונים), בתוספת 2 לימונים חתוכים לפלחי הגשהמיץ ליים( מכ - 2 לימונים), בתוספת 2 לימונים חתוכים לפלחי הגשה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 תות, קלוף1 תות, קלוף2מנגו, קלופים, זורעים וחתוכים לקוביותמנגו, קלופים, זורעים וחתוכים לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית, בתוספת תוספת לשמן את תבנית האפייהשמן זית, בתוספת תוספת לשמן את תבנית האפייה1פלפל אדום, חצוי, זרע, וקצוץ דקפלפל אדום, חצוי, זרע, וקצוץ דק1גדולבצל אדום, חצוי וקצוץ דקבצל אדום, חצוי וקצוץ דק1סלמון צד שלם, 3 1/2 עד 4 קילוסלמון צד שלם, 3 1/2 עד 4 קילו11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1סראנו צ'ילה, קצוץ דק, אופציונליסראנו צ'ילה, קצוץ דק, אופציונלי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2אניס כוכב שלםאניס כוכב שלם1פלפל צהוב, חצוי, זרע וקצוץ דקפלפל צהוב, חצוי, זרע וקצוץ דק2בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.