קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

סלסה אגס-מנגו

סלסה אגס-מנגו
סלסה אגס-מנגו יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המתאבנים שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 48 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. מתאים ל-6 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 9 אוהדים. גשו לסופר וקנו אגס אסיה, עלי כוסברה, אבקת שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון של 60% המנה הזאת די טובה. נסו אגס קלאסי עלומה ב צוף מנגו חריף עם גלידת מנגו, עוף מנגו בגריל עם רוטב מנגו תות, ו סאני & חם! סלסה (אננס מנגו קיווי סלסה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים עגבניות, מנגו, בצל, אגס אסייתי, פלפל בננה, פלפל jalapeno, כוסברה, מיץ ליים, אבקת שום, ומלח במעבד מזון; דופק עד המרקם הרצוי מושגת. מכסה ומקרר עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
בננה פלפלבננה פלפל
אבקת שוםאבקת שום
אגס אסייתיאגס אסייתי
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
מנגומנגו
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.