קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סלסה אפונה שדה

סלסה אפונה שדה
צריך מתאבן ללא גלוטן וטבעוני? סלסה אפונה שדה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך כוסברה, אפונה, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון 63% המנה הזו מוצקה. נסו סלט אפונה קר, סוכר Snap Pean ואטריות Soba גזר, ו עגבניות אבוקדו מלפפון צ'יק אפונה סלט עם Fetan ורוטב לימון יווני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים; צמרמורת 1 שעה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.