קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

סלסה בסגנון מסעדה

סלסה בסגנון מסעדה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל מסעדת סגנון salsan. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 14 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו כוסברה, רוטל, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. נסו סלסה בסגנון מסעדה, סלסה בסגנון מסעדה, ו סלסה בסגנון מסעדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הערה: זוהי קבוצה גדולה מאוד. המלץ באמצעות מעבד מזון 12 כוס, או שאתה יכול לעבד את החומרים בקבוצות ולאחר מכן לערבב הכל יחד בקערת ערבוב גדולה.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
מערבבים עגבניות שלמות, רוטל, בצל, חלפיניו, שום, סוכר, מלח, כמון, מיץ ליים, וכוסברה בבלנדר או מעבד מזון. דופק עד שתשיג את הסלסה לעקביות שאתה רוצה ... יש לי בערך 10 עד 15 פעימות. בדוק תבלינים עם שבב טורטייה ולהתאים לפי הצורך.לקרר סלסה לפחות שעה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שלמותעגבניות שלמות
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוק
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
מגישים עם צ 'יפס טורטייה או נאצ' וס גבינה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.