קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות17
מגזין

סלסה האצטקית

סלסה האצטקית
סלסה האצטקית עשויה להיות רק הר ד ' אובר אתם מחפשים. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב וצמחוני מספק מנה 10 . מנה אחת מכילה 193 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-68 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם אבוקדו, עגבניות, תערובת רוטב לסלט וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 80%, המנה הזו מוצקה. נסו ירקות אצטקים, האצטקים, ו תבשיל אצטקי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלבו קלות את האבוקדו עם חומץ יין אדום בקערת סלט. מערבבים פנימה את השעועית השחורה, התירס, העגבניות, הבצל הירוק והבצל האדום.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
בצל ירוקבצל ירוק
שעועית שחורהשעועית שחורה
בצל אדוםבצל אדום
אבוקדואבוקדו
עגבנייהעגבנייה
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקציפים יחד את שמן הזית ואת תערובת ההלבשה האיטלקית בקערה, יוצקים על הסלט וזורקים קלות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב איטלקירוטב איטלקי
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות מחנות יובי פינו נואר ברוט רוז מְזוּגָד. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
פינו נואר ברוט רוז
פינו נואר ברוט רוז
קאווה זה מפתה עם צבע אדום דובדבן בהיר שלה תסיסה יפה. הוא משקף את אופי הזן, עם תווי הדובדבן והתות שלו עטופים בדבש, לחם קלוי ופרחוניות קלושה. הוא עז, רענן ושופע בפה, עם גימור עשיר וארומטי. משתלב היטב עם פסטה, בשרים מבושלים, אוכל יפני ומאפים.