קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות35
מגזין

סלסה של פיל

סלסה של פיל
סלסה של Phyl יכולה להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני שחיפשתם. , מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 6 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 156 קלוריות . המתכון הזה משרת 6. אם יש לכם פלפלי צ'ילי אנהיים, פלפלי ג'לפנו, תיבול ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כמה אנשים מאוד אהבו את ההידור הזה. 23 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 88% . מתכונים דומים: אנצ'ילדות עוף מוארות סלסה ורדה עם סלסת אבוקדו אננס , סלסה דה מולקאז'טה (סלסה עגבניות צלויות וסלסת צ'ילה ירוקה) ו- Sunny & Hot! סלסה (אננס מנגו קיווי סלסה) .

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את הבצל, העגבניות, הפלפל הירוק, הפלפל האדום, פלפלי הצ'ילי של אנהיים, פלפלי הבננה ופלפלי הג'לפנו. מערבבים פנימה את רוטב העגבניות, רסק העגבניות, החומץ, קוביות העגבניות והסוכר החום. מתבלים באבקת צ'ילי, תיבול איטלקי ומלח. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים שעה אחת.
מרכיבים שתצטרך
מעדניה מגולחת רוסטביף, קצוץמעדניה מגולחת רוסטביף, קצוץ
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
חבילה אחת (7 אונקיות) נקניקיות נקניקיות קפואות מבושלות לחלוטין, מופשרות ופרוסותחבילה אחת (7 אונקיות) נקניקיות נקניקיות קפואות מבושלות לחלוטין, מופשרות ופרוסות
3 אונקיות רוטב ווסטרשייר3 אונקיות רוטב ווסטרשייר
פלפל אנהייםפלפל אנהיים
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
3 כוסות קריספיקס דגני בוקר, מרוסקים3 כוסות קריספיקס דגני בוקר, מרוסקים
פתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוטפתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוט
סלט גויה ותיבול ירקותסלט גויה ותיבול ירקות
2 כוסות רומנו מגורר2 כוסות רומנו מגורר
1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות
ציוד שתשתמש בו
צנצנות 7 Ball® או Kerr® Pint (16 אונקיות) עם מכסים ורצועותצנצנות 7 Ball® או Kerr® Pint (16 אונקיות) עם מכסים ורצועות
2
מערבבים את עמילן התירס והמים, ומערבבים לתוך הסלסה להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
ריבת פטל, אוכמניות או תותריבת פטל, אוכמניות או תות
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
2 כוסות (8 אונקיות) גבינת גאודה מעושנת מגוררת2 כוסות (8 אונקיות) גבינת גאודה מעושנת מגוררת
3
העבירו את הסלסה לצנצנות מעוקרות, השאירו 1/2 אינץ' מרווח ראש ואטמו. מעבדים צנצנות באמבט מים רותחים 15 דקות. אחסן צנצנות לא אטומות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
2 כוסות (8 אונקיות) גבינת גאודה מעושנת מגוררת2 כוסות (8 אונקיות) גבינת גאודה מעושנת מגוררת

מרכיבים

2פלפל צ'ילי אנהיים, חתוך לקוביותפלפל צ'ילי אנהיים, חתוך לקוביות2פלפלים בננה, חתוכים לקוביותפלפלים בננה, חתוכים לקוביות2פלפלים בננה, חתוכים לקוביותפלפלים בננה, חתוכים לקוביות2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס2largesפלפלים ירוקים, חתוכים לקוביותפלפלים ירוקים, חתוכים לקוביות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול איטלקיתיבול איטלקי4פלפלים חלפיניו טריים, חתוכים לקוביותפלפלים חלפיניו טריים, חתוכים לקוביות1גדולבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1גדולפלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן646 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. NV Saccetto "Zecchino" DOC Brut Wine עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
NV Saccetto "Zcchino" DOC Brut Wine
NV Saccetto "Zcchino" DOC Brut Wine
פרי עשבוני, מלון, אבן