קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות28
ציון בריאות1
מגזין

סלסה תירס מהירה

סלסה תירס מהירה
אם אתה רוצה להוסיף עוד מקסיקני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, סלסת תירס מהירה עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה משמש 28. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 151 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. אם יש לך שום, מלח שום, אבקת צ'ילי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 21%. נסו סלסה תירס דרום מערבית מהירה, סלסה מהירה וקלה עם שעועית שחורה ותירס, ו הליבוט בגריל עטוף קליפת תירס עם סלסת תירס חרוכה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את 11 המרכיבים הראשונים. מצננים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרארי פרל. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 38 דולר.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.