קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות26
מגזין

סלסת החמוציות של גראמי

סלסת החמוציות של גראמי
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו את סלסן החמוציות של גראמי. ואינו מכיל גלוטן,, שלם 30, מתכון טבעוני משמש 10 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 45 קלוריות. אם יש לכם חמוציות, תרכיז מיץ תפוזים, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 88%. ציון זה הוא סופר. נסו פאי התפוחים ללא קרום של גראמי, לחם התפוחים של גראמי וולש, ו ארוחת הערב המבושלת של גראמי בי בניו אינגלנד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מערבבים תרכיז מיץ תפוזים קפוא, חמוציות, פלפלים צהובים, פלפל צ ' ילי אדום, בצל אדום, שום, כוסברה וזרעי כמון יחד בכלי הגשה. מערבבים לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ תפוזיםתרכיז מיץ תפוזים
פלפל צהובפלפל צהוב
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. קולקציית היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
תווית הכסף פינו נואר בעלת צבע אודם עז וחושפת בושם מפתה של שזיפים אדומים, פרחים ותבלינים מתוקים. טעמים פזרניים של דובדבן שחור, דומדמניות כהות ותות ממלאים את החיך הקטיפתי בעוד תווים של אלגום ממשיכים לגימור הרך והאלגנטי.