קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

סלסת מלפפונים

סלסת מלפפונים
מלפפון סלסן הוא מזנון מקסיקני. תמורת 16 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני זה מכיל 10 קלוריות , 0 גרם חלבון ו -0 גרם שומן למנה. מתאים ל-16 מנות. מההכנה ועד הצלחת, מתכון זה לוקח בערך 15 דקות . גשו לסופר וקנו מיץ ליים, שבב טורטיה אפוי, פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 32% . הציון הזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלסת מלפפונים , סלסת מלפפונים וסלסת מלפפונים .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את 11 המרכיבים הראשונים. מכסים ומכניסים למקרר למשך שעה.
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים נוספתקליפת ליים נוספת
2
מגישים עם צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
פסטרמה מעדנייה פרוסהפסטרמה מעדנייה פרוסה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Banfi Rosa Regale Brachetto (ספליט). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-8 דולר.
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
ל-Rosa Regale Brachetto 2013 יש בוקקט של פטל, תותים ועלי כותרת של ורדים עם חיך מרענן בשל החומציות הפריכה והטעם המפתה של הפטל. מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפרטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.