קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

סלסת עגבניות שמנמנות

סלסת עגבניות שמנמנות
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים מקסיקניים לקופסת המתכונים שלך, סלסת עגבניות שמנמנות עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. למנה זו יש 19 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן למנה. מתאים ל-16 ומחירו 21 סנט למנה מנות. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שן שום, מלח, כמון טחון ובצל. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . מההכנה ועד הצלחת, מתכון זה לוקח כשעתיים . עם ציון של 30% , המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: אמנון צלוי עם סלסת עגבניות-כתומות שמנמנות , עוף רוזמרין בגריל עם סלסת עגבניות-אבוקדו שמנמנות , וסלסה שמנמנה .

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את תשעת המרכיבים הראשונים. מערבבים פנימה את רסק העגבניות, החומץ ומיץ הלימון. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך שעה אחת, תוך ערבוב תכוף. מצננים לטמפרטורת החדר. מכסים ומקררים עד לצינון.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים עם צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Vietti Cascinetta Moscato d'Asti עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
צבע צהוב שמש חיוור וקריזנט קל, למוסקטו ד'אסטי הזה יש ניחוחות עזים של אפרסקים, עלי ורדים וג'ינג'ר. בחיך הוא מתוק עדין ונוצץ עם חמיצות צנועה, איזון טוב, מורכבות טובה וסיומת של משמשים טריים. נפלא כאפריטיף, מלווה מושלם למטבח הפאן-אסיאתי וללובסטר, כמו גם מאפים, קינוחים על בסיס פירות וקרמימים וגבינות כחולות.