קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

סמוקי קלמיקין צ'אודר

סמוקי קלמיקין צ'אודר
סמוקי צדפות צ'אודר דורש על 1 שעה ו 40 דקות מתחילתו ועד סופו. לבמנה עיקרית זו יש 882 קלוריות, 78 גרם חלבון, ו 49 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 43% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. אם יש לכם מרק עוף, עלי דפנה, שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 33 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון סופר ספוני של 81%. נסו חמין תירס עם בייקון מעושן וקרוטונים בניחוח טימין, סמוקי ג'וס, ו סמוקי מרגריטה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מבשלים את הבייקון ושמן הזית בסיר גדול על אש בינונית עד שהשומן יצא, והבייקון החל להשחים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוציאים בייקון בעזרת כף מחוררת ומניחים בצד. מערבבים את השום, הבצל, הגזר והסלרי לטפטופי הבייקון, ומבשלים 10 דקות עד שהבצל מתרכך והופך לשקוף. מערבבים פנימה את הקמח וממשיכים לבשל ולערבב עוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
3
יוצקים פנימה את מרק העוף, ומתבלים בכמון, פתיתי פלפל אדום, תערובת תיבול שום ועשבי תיבול, עלה דפנה, טימין, מלח ותיבול עופות. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, ואז מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, ומבשלים במשך 10 דקות תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מרק עוףמרק עוף
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
כמוןכמון
טימיןטימין
מלחמלח
4
בינתיים מניחים ברוקולי בסיר קיטור מעל 1 אינץ ' מים רותחים, ומכסים. מבשלים עד שהם רכים, 2 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ברוקוליברוקולי
מיםמים
5
מסננים, ומכניסים לבלנדר. מחית עד לקבלת תערובת חלקה, תוך שימוש בחלק מהחצי וחצי לפי הצורך.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
6
מוסיפים את מחית הברוקולי, חצי וחצי הנותרים, תפוח האדמה, הצדפות והעוף לחמין המבעבע. מחזירים לרתיחה, ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים, כ -15 דקות. מערבבים פנימה את החמאה הקוביות עד להמסה, ומפזרים גבינת צ ' דר להגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
ברוקוליברוקולי
תפוח אדמהתפוח אדמה
עוף שלםעוף שלם
צ אודרצ אודר
חמאהחמאה
צדפותצדפות

מרכיבים

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

צ ' אודר עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג. צ ' אודר יכול להפיק תועלת מלבן פריך כדי לחתוך את המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. כרמי עמק וילמט דיז ' ון שיבוט שרדונה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
וילמט עמק הכרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
וילמט עמק הכרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
האף נפתח בניחוחות של לימון, אגס, אגוזי לוז ודבש. הזר עובר ללגימה שמנת בעלת גוף בינוני המציעה טעמים של תפוז, שמנת מתוקה, וניל, קרמל וציפורן. איזון החומציות משאיר את היין מרענן, עם גימור מתמשך ואידיאלי לזיווג אוכל.התאימו עם מנות פירות ים עשירות כמו שרימפס בגריל או סקמפי פירות ים, פשטידת סיר עוף או מרקים שמנת, מנות אורז או תפוחי אדמה, סלטים טריים עם ויניגרט וגבינות קשות כמו צ ' דר לבן מיושן.