קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

ספגטי ושרימפס קלים וטעימים

ספגטי ושרימפס קלים וטעימים
נחמד וקל ספגטי ושרימפס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 727 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ menwholiketocook.blogspot.com יש 11 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם שום, מי פסטה, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: אגרולים נחמדים וקלים., ממרח אבוקדו קל {עבור 1 ~ או 2 אם אתה נחמד}, ו נחמד קל עוף איטלקי.

הוראות

1
חבר שהוא טבח טוב מתלונן, " אני עסוק מדי לבשל. אני חוזר הביתה מהעבודה ואומר למשפחה שלי בואו לצאת או להזמין ב."באופן אישי אני מרגיש אותו הדבר. אני מאוד שמח כשאני פותח את המקרר ורואה להוציא מיכלים מלאים בעוף ויאטנמי עשב לימון, אורז שבור צלעות חזיר מנגל עם כרוב כבוש.אבל במוקדם או במאוחר אני רעב לארוחה ביתית. אני משתוקקת לאוכל נחמה טרי. רוב הזמן אני לא רוצה לבלות הרבה זמן במטבח, אז אני רוצה ארוחה קלה. סלטים הם קלים לעשות, אבל כך הם pastas.At בשוק החקלאים שלנו, לאחד הספקים יש אספקה טובה של דגים. רק לאחרונה הוא התחיל לשאת שרימפס מוקפץ, גדולים ושמנים. קניתי כמה קילוגרמים ל קל לעשות ארוחת יום ראשון.
מרכיבים שתצטרך
אליקסיר גאליקסיר ג
צלעות חזירצלעות חזיר
ל-1 אננסל-1 אננס
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
2
מוקפצים ומושלכים עם פסטה, הם טעימים.ספגטי ושרימפס
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
3
כדי לבנות את הטעמים, ניתן להוסיף מרכיבים אחרים זה קל לעשות את המנה. בדוק את הווריאציות שלהלן.

מרכיבים

2ציפורןשום, קלופים, קצוץ דקשום, קלופים, קצוץ דק11 קילו קישואים,מלח כשרמלח כשר2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה איטלקית, שטף, מיובש, עלים בלבד, קצוץ דקפטרוזיליה איטלקית, שטף, מיובש, עלים בלבד, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי פסטהמי פסטה1מיכלבאופן אישי אני מרגיש אותו הדבר. אני מאוד שמח כשאני פותח את המקרר ורואה להוציא מלא עוף ויאטנמית עשב לימון, אורז שבור צלעות חזיר מנגל עם כרוב כבושבאופן אישי אני מרגיש אותו הדבר. אני מאוד שמח כשאני פותח את המקרר ורואה להוציא מלא עוף ויאטנמית עשב לימון, אורז שבור צלעות חזיר מנגל עם כרוב כבוש4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור לפי הטעםמלח ים ופלפל שחור לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, שטף, הפגז ו deveinedשרימפס, שטף, הפגז ו deveined4ריבס, קצוץ טרי או קפואספגטי ושרימפסספגטי ושרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטיספגטי3(חוֹרֶף)חמאה מתוקהחמאה מתוקה2(חוֹרֶף)בצל צהוב, קלופים, קצוץ דקבצל צהוב, קלופים, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואחבר שהוא טבח טוב מתלונן, חבר שהוא טבח טוב מתלונן, " אני עסוק מדי לבשל. אני חוזר הביתה מהעבודה ואומר למשפחה שלי בואו נצא או להזמין ב30זמן: דקותזמן: דקות