קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות25
ציון בריאות14
מגזין

ספגטי לבבי

ספגטי לבבי
אם יש לך בערך 1 שעה ו 20 דקות לבלות במטבח, ספגטי לבבי עשוי להיות יוצא מן הכלל חלב חינם מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 328 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 25. 87 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם עגבניות, ספגטי, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מתכונים דומים: רוטב ספגטי לבבי, רוטב ספגטי לבבי, ו ספגטי עדשים לבבי.

הוראות

1
בשני תנורים הולנדים גדולים או קומקומי מרק, מבשלים את הבקר, הבצל והסלרי על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את העגבניות, רסק העגבניות, רוטב ווסטרשייר, הסוכר והמלח. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך שעה 1, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מבשלים ספגטי לפי הוראות החבילה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
3
מגישים עם רוטב בשר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות גרהם בק אושר נקטר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר