קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

סקווש אפריקני ובטטות

סקווש אפריקני ובטטות
סקווש אפריקני ובטטות עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני יש 197 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מבטי קרוקר יש 2 אוהדים. רק מעטים באמת אהבו את המנה האפריקאית הזו. גשו לסופר וקנו מלח, בצל, קינמון טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו סקווש אפריקני ובטטות, תבשיל סקווש וחומוס אפריקאי, ו נזיד בוטנים אפריקני עם שרימפס ודלעת חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת 10 אינץ ' מעל חום בינוני. מבשלים בצל בשמן, ערבוב מדי פעם, עד רך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מערבבים במרכיבים הנותרים.
3
חום לרתיחה; להפחית את החום. כיסוי ומבשלים 10 דקות. מבשלים חשפו כ 5 דקות יותר, ערבוב מדי פעם, עד ירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הפינוטג ' של אחוזת וורוויק עם 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
יין אחוזת וורוויק
יין אחוזת וורוויק
ביין יש גוון סגול בכוס. האף מפתה עם דובדבן כהה, קליפת תפוז, עץ ארז, ציפורן, שוש, קינמון וניחוחות שוקולד מריר. החיך מלא ועגול עם טאנינים משייים בשלים.זוגות היטב עם חזה עוף Guinee עם רוטב דובדבן פורט, תבשיל בשר צבי מבושל איטי, וחציל parmigiana אפוי בתנור פיצה.