קושיקל
מוכן ב28 דק.
מנות1
ציון בריאות94
מגזין

סרטנים ג'ינג'ר ברביקיו (שרימפס)

סרטנים ג'ינג'ר ברביקיו (שרימפס)
סרטנים זנגביל ברביקיו (שרימפס) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 1 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 2581 קלוריות, 310 גרם חלבון ו 129 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 28 דקות. אם יש לך מלח ופלפל, מיץ לימון, זנגביל ס " מ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זה מושלם עבור יום האב. מתכונים דומים: סרטנים ומרק ג'ינג'ר, סלמון וסרטנים (שרימפס) עם שמיר וסיד איולי, ו סרטנים בגריל (שרימפס) עם רקטות (ארוגולה) ועגבניות קמפרי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.