קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות22
מגזין

סשימי טונה " פיצה

סשימי טונה
טונה סשימי " פיזאן נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 28 גרם חלבון 62 גרם של שומן, וסך הכל 708 קלוריות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לך kewpie mayonaise, עלי shiso, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המיץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: טונה סשימי, סשימי טונה חריף, ו טונאן וגבינת עיזים סשימי.

הוראות

1
טוסט קל קרקרים אורז כך שהם נחמדים ופריכים (להיזהר לא לשרוף אותם).לפני שתתחיל להרכיב אלה, ודא שיש לך את כל התוספות מוכנות כפי שהם צריכים להיאכל מיד לאחר שהורכבו.פורסים את הטונה הקפואה למחצה דק ככל האפשר (לחשוב פרושוטו דק).
מרכיבים שתצטרך
קרקרים אורזקרקרים אורז
פרושוטופרושוטו
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
2
מערבבים את מיץ mayonaise, kabosu zest ו kabosu עד בשילוב. כאשר כל החומרים מוכנים, להשתמש במברשת מאפה לצייר על שכבה דקה של מיונז הדרים על קרקר האורז. למעלה עם כמה פרוסות טונה, ולאחר מכן להשתמש במברשת מאפה שונה כדי להחיל ציפוי דק של שמן זית. למעלה עם קצת ירוק shiso ו kaiware daikon, ואז מפזרים על קמצוץ של מלח ים.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
לכריכהלכריכה
צנון דייקוןצנון דייקון
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו אוסף יהלומים פרנסיס פורד קופולה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
באופן מסורתי השתמשו במרלו כדי למזג רכות ועושר עם תערובות קברנה, אך כיום הוא הפך לאחד מהיינות האדומים הפופולריים ביותר מקליפורניה. סדרת היהלומים של פרנסיס קופולה משנת 1999, Blue Label Merlot היא נדיבה ועשירה. זה נעשה עם כמויות קטנות של סירה ו קברנה סוביניון להוסיף אישיות והרמת ארומטיקה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי חדשות בנות שלוש שנים במשך שמונה חודשים. ניחוחות של פירות יער ופאי אוכמניות מן הפרי בולטים באף המשתלבים עם איכות מסוגננת קלוי מן האלון. על החיך, פטל הניתן לזיהוי וטעמי פירות צפופים, ריבה לשלב עם המבנה אלגנטי יינות לתמוך בגימור מסוגנן וארוך. המרלו מסדרת היהלומים מ-1999 מזמין ביותר בעושר רב ובמשיכה; הוא ראוי לשתייה כעת או שניתן להשכיב אותו למשך שנתיים עד חמש שנים.