קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות5
מגזין

סתיו צרפתית 75

סתיו צרפתית 75
סתיו צרפתית 75 נטול גלוטן,, חלב חינם, ו משקאות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 421 קלוריות. גשו לסופר וקנו מיץ מ-1 לימון, יין מבעבע, מחית ענבים קונקורד, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו כדורי פופקורן סתיו עם ריס חתיכות: פינוק מושלם למסיבות הסתיו, מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט, ו קיצור דרך French Cassoulet & A Le Creuset French Oven בגידה {$280} (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור מחית ענבים קונקורד: מחית את הענבים בבלנדר על בינוני עד רק חתיכות קטנות של העור להישאר. מסננים דרך מסננת רשת בסדר, לחיצה ערבוב המוצקים כדי לחלץ נוזל ככל האפשר. השליכו את המוצקים, מערבבים את מיץ הלימון לתוך הנוזל המתקבל, ומקררים אם לא משתמשים מיד.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
קפה מבושל חזק וחםקפה מבושל חזק וחם
ענביםענבים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
2
לקוקטייל: מלאו שייקר קוקטייל בקרח והוסיפו את הג 'ין, סן ז' רמן, פירה ענבים, מיץ ליים וסירופ פשוט. לנער עד מקורר היטב, כ -20 שניות. מסננים לתוך כוס קופה או חליל העליון עם 2 אונקיות יין מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
יין מבעבעיין מבעבע
סם גסם ג
ליקר אלדרפלאוורליקר אלדרפלאוור
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
ענביםענבים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ג ' יןג ' ין
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
אבן אודם יפה, נוצצת ואלגנטית ??צבע. אף עשיר ורב עוצמה של פירות אדומים, עם הערות וניל קלוי. עדין על החיך, וודי, עם ניחוחות של ליקריץ ופירות אדומים, מתובל דק, עם גימור ארוך וטאני.