קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות11
מגזין

עגבניות ממולאות טונה

עגבניות ממולאות טונה
טונה ממולא עגבניות דורש סביב 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 2 מנות עם 235 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30, ו פסקטרי דיאטה. גשו לסופר וקנו מיונז, סלרי, חרדל דיז'ון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 65%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: פיקניק ממולא: עגבניות ממולאות טונאן וארטישוק, פלפל אדום, קישואים ממולאים בפטאן ואפונת חומוס, תפוחי מקינטוש ממולאים אגוזים וסוכר חום, עגבניות ממולאות בטונה, ו עגבניות ממולאות טונה.

הוראות

1
חותכים עגבנייה לשניים דרך הגבעול. גורפים עיסה ומשאירים 1/2 אינץ'. מעטפת. הפוך על מגבות נייר לניקוז.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
2
בקערה קטנה, לשלב את שאר החומרים. ממלאים קליפות עגבניות בתערובת טונה; מניחים על תבנית עם נייר אפייה. לצלות 3-4 ב. מהחום במשך 4-5 דקות או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
עגבנייהעגבנייה
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר, ו רוז-יין הם הבחירות המובילות שלי לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. מרלו במחוז פיג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו במחוז פיג ' ו
מרלו במחוז פיג ' ו
הבציר 2010 מציג את המאפיינים המסוגננים והמפתים של מרלו עם טעמים עזים של שזיפים ודומדמניות שחורות. רמזים לאניס ווניל על האף נפתחים לשכבות מורכבות ומשולבות של טעמי פטל, דובדבן וקקאו המעניקים רושם בולט על החיך.