קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

עוגות טונה

עוגות טונה
עוגות טונה יכולות להיות בדיוק המתכון ללא חלב ופסקטרי שחיפשתם. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 14 גרם חלבון , 17 גרם שומן , ובסך הכל 250 קלוריות . המתכון הזה מבית Allrecipes דורש מיץ מלימון, חרדל דיז'ון, ביצים ובצל ירוק. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 43% . מתכונים דומים: עוגות טונה , עוגות טונה ועוגות טונה .

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

ניתן לשלב טונה עם פינו נואר, מרלו ויין רוזה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. Raptor Ridge Shea Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-46 דולר לבקבוק.
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
יין שרירי עם צד רך, הבציר הזה של שיאה מציג את עצמו עם ניחוחות של דובדבן שחור, שזיף כהה, סרספרילה, רמז לתפוז מנדרינה ובשרניות מפתה. המשיי הקדמי מוביל לפה מלא של דובדבן כהה, חמוציות ותבלינים. חומצות מוגברות וטאנינים חזקים מציעים התאמה לגיל ותוספת מעצרת למרתף שלך. שילוב עם: חזה ברווז מעושן תה עם סויה להפחתת דובדבנים וג'ינג'ר במרינדה טרי טיפ צלי חזיר אפוי עם זיגוג חמוציות.