קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

עוגות סלמון

עוגות סלמון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוגות סלמון. מנה אחת מכילה 140 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קמח תירס, סלמון, חלבונים ביצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלב דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק בראוני קרמל מלוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן מתכונים דומים: קציצות סלמון דרום-מערביות או עוגות סלמון., עוגות סלמון, ו עוגות סלמון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.