קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

עוגות שוקולד מקסיקניות

עוגות שוקולד מקסיקניות
מקסיקני עוגות שוקולד הוא צמחוני ומספק כ 20 מנות. מנה אחת מכילה 315 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 2 שעות ו -15 דקות. אם יש לך סוכר מגורען, סוכר חום, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך גדול כף ציון של 25%. נסו עוגות שוקולד מקסיקניות, עוגות שוקולד מקסיקניות לוהטות, ו עוגות חתונה מקסיקניות שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חמאה שני 8-ב. מחבתות עוגה עגולות. קו תחתית עם נייר שעווה לחתוך כדי להתאים. נייר חמאה, ואז מחבתות אבק עם 1/2 כף. קקאו.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
3
להקציף 1 כוס קקאו שנותרה, הקמח, הסוכרים, הקינמון, הסודה, הקאיין והמלח בקערה לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים חלב, שמנים, ביצים, חומץ ווניל; להקציף עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חומץחומץ
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
יוצקים לתוך מחבתות, חלוקת הבלילה באופן שווה.
6
אופים עד שקיסם המוחדר לכל עוגה יוצא נקי, כ-45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
מגניב עוגות במחבתות במשך 10 דקות. שחררו עוגות ממחבתות בעזרת מרית מתכת. הופכים כל עוגה לצלחת. מחק נייר שעווה. הפוך עוגות על מדפים להתקרר לחלוטין. מנפים אבקת סוכר מעל שבלונות על עוגות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
8
הפוך קדימה: עד 1 יום, מכוסה; למעלה עם אבקת סוכר לאחר הסרת העטיפה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין2(חוֹרֶף)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה2largesביציםביצים6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות20ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת סוכראבקת סוכר1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק2(חוֹרֶף)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, ורוזתי נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ברוט ברוט טבע אנדר - & מישל פינו נואר אפס מינון עם 4.4 מתוך 5 כוכבים דירוג נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
דראפייר ברוט טבע אנדר & מישל פינו נואר אפס מינון
דראפייר ברוט טבע אנדר & מישל פינו נואר אפס מינון
עבור אוהבי תחושות טהורות יצרנו 100% פינו נואר קובו ללא מינון. הוא מכיל רק את שאריות הסוכר הטבעיות של היין בפחות מ -2 גרם לבקבוק. יתר על כן, השימוש מינימום מוחלט של גופרית נותן את היין את החופש להביע את עצמו לחלוטין. על האף יש פרי פריך ובו בזמן פרי בשל. על החיך הוא זקוף וטהור, עם עדינות ורעננות בשפע.זהב ורמיליון בצבע. אפו של ענבים שחורים טריים, של פירות אדומים, לבנים והדרים. חיך בשפע עם בשר אפרסק כרם וזר עשבי תיבול ארומטיים. תווים חריפים קטנים בגימור. שמפניה משובחת וסרוגה היטב של טוהר רב.אידיאלי כמו אפריטיף. הליווי המושלם למאכלי ים, סשימי או אפילו גבינת עזים רכה.