קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגות שוקולד עם מילוי קרם קפה

עוגות שוקולד עם מילוי קרם קפה
המתכון עוגות שוקולד עם מילוי קרם קפה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 25 דקות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 498 קלוריות. והוא יספק כ 24 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-24 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם אבקת קקאו, סודה לשתיה, גבינת שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגות שוקולד עם מילוי קרם, עוגות בננה עם ציפוי גבינת שמנת שוקולד (ומילוי!), ו עוגות שוקולד עם ציפוי גבינת שמנת קפה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות f. מחבתות מאפין קו עם מצעים נייר ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לטאטא קמח, סוכר, אבקת קקאו, סודה לשתיה, אבקת אפייה, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים שמן, קפה וביצים. הכה במהירות בינונית עם מערבל חשמלי עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
4
מערבבים את השמנת החמוצה ווניל.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
5
כפית את הבלילה באופן שווה לתוך כוסות מאפין מוכן, ממלא כל 2/3 מלא.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
6
אופים עד בודק מוכנס במרכז יוצא נקי, במשך 16 עד 18 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
תן להם להתקרר במחבתות על מדפי תיל במשך 5 דקות.
8
הסר מן המחבתות להתקרר לחלוטין על מדפים תיל.
9
כפית קרם מילוי לתוך בקבוק לסחוט עם קצה צר ארוך. הכנס את הקצה לחלק העליון של הקאפקייק וסחוט על 1 כף מילוי למרכז של כל קאפקייק.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
קפהקפה
קרםקרם
10
מורחים את ציפוי חמאת הקפה באופן שווה על גבי העוגות ומקשטים עם פולי קפה מצופים שוקולד, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
פולי קפה מצופים שוקולדפולי קפה מצופים שוקולד
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
חמאהחמאה
קפהקפה
מורחיםמורחים
קרםקרם
1
בקערה קטנה, מקציפים את גבינת השמנת במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד חלקה. לאט מוסיפים את הליקר ומקפלים את הציפוי המוקצף. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גבינת שמנתגבינת שמנת
ליקרליקר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך24ריבס, קצוץ טרי או קפואפולי קפה מצופים שוקולד, לקישוט, אופציונליפולי קפה מצופים שוקולד, לקישוט, אופציונלי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר בטעם קפהליקר בטעם קפה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך3largesביציםביצים5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה מבושל חזקקפה מבושל חזק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה מבושל חזק, מקוררקפה מבושל חזק, מקורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ציפוי מוקצף בטעם שוקולד קפוא, מופשרציפוי מוקצף בטעם שוקולד קפוא, מופשר