קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות בראוני ותות

עוגיות בראוני ותות
בראוני המתכון ואת עוגות תות יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 2 שעות ו -30 דקות. מתאים ל-12 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 21 גרם של שומן, וסך הכל 378 קלוריות. אם יש לך קצפת, שוקולד פודינג מיידי ומילוי עוגה לערבב, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו קינוח זול מאוד. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. עם כפית ציון של 27% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגיות בראוני ותות, עוגיות שיבולת שועל בטעם תות שדה, ו עוגיות תות.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבת כהה או לא דביקה). גריז תחתון רק של 13x9 אינץ ' פאן עם קיצור או ספריי בישול. הפוך הבלילה בראוני כפי שהורה על תיבה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
מורחים את הבלילה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
אופים 28 עד 30 דקות או עד קיסם מוכנס 2 אינץ ' מצדדים של פאן יוצא כמעט נקי. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
4
בינתיים, בקערה בינונית, להכות חלב פודינג לערבב עם חוט לטאטא עד מעובה; להפריש. בקערה בינונית אחרת, להכות קרם עם מיקסר חשמלי על מהירות גבוהה עד פסגות נוקשות טופס. בעדינות לקפל קצפת לתוך תערובת פודינג עד בשילוב טוב. מכסים; מקררים עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
קצפתקצפת
תערובת פודינגתערובת פודינג
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
5
חותכים בראוניז לתוך 6 שורות על ידי 4 שורות, מה שהופך 24 ריבועים.
6
מקום 1 בראוני מרובע על כל אחד 12 צלחות קינוח בודדים; העליון כל ריבוע עם תערובת פודינג 3 כפות. מעל כל עוגת קצפת עם עוד מרובע בראוני, 2 כפות יותר של תערובת פודינג ו 2 כפות תותים. חנות מכוסה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים