קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות חמוצית חמוצית

עוגיות חמוצית חמוצית
אם אתה רוצה להוסיף עוד אירופה מתכונים לרפרטואר שלך, לחמניות חמוצית חמוציות עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה משמש 12. ארוחת בוקר זו כוללת 282 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבקת אפייה, קמח, קליפת תפוז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 20%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגיות חמוציות-חמאה, עוגיות חמוציות-חמאה, ו לחמניות חמוציות חמאה.

הוראות

1
בקערה שלבו את הקמח, 1/3 כוס סוכר, אבקת אפייה, מלח וסודה לשתייה; חותכים פנימה חמאה עד שהתערובת פירורית. מערבבים פנימה את החלב רק עד לאיחוד. מקפלים פנימה את החמוציות וקליפת התפוז.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמוציותחמוציות
גרידה כתומהגרידה כתומה
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הופכים למשטח מקומח; מחלקים בצק לשניים. טפחו כל חצי ל-6 אינץ'. מעגל.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
3
חותכים כל עיגול לשישה טריזים. הפרד טריזים והניח 1 אינץ'. מלבד על תבנית אפייה משומנת קלות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מברישים בחלב.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
5
שלב את הקינמון ואת יתרת הסוכר; מפזרים מעל סקונס.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
סוכרסוכר
6
אופים בחום של 400 טסי למשך 15-20 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
8
מגישים חם.

מרכיבים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

סקון בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "