קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות24
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
מגזין

עוגיות טופי שוקולד

עוגיות טופי שוקולד
אם יש לך בערך 20 דקות לבלות במטבח, עוגיות טופי שוקולד עשויות להיות נהדרות חלב חינם מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 137 קלוריות. מתכון זה משמש 24. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. לכו לחנות ואספו שבבי לבנים שקדים, שמן קנולן, תערובת עוגיות שוקולד צ'יפס ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 10%, וזה בלתי אפשרי. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות משולשות, עוגיות טופי ועוגיות כוס חמאת בוטנים, עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות משולשות, עוגיות טופי ועוגיות כוס חמאת בוטנים, ו עוגיות טופי שוקולד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגיות, השמן, הביצה והמים. מערבבים פנימה חתיכות טופי.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות טופיחתיכות טופי
חבילה אחת (14-1/2 אונקיות) עוגת ג'ינג'ר/תערובת עוגיותחבילה אחת (14-1/2 אונקיות) עוגת ג'ינג'ר/תערובת עוגיות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(קיבלר)(קיבלר)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
זרוק על ידי כפות 2 ב. מלבד על נייר אפייה מרופד בנייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
(כגון Chocodrops)(כגון Chocodrops)
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
אופים בחום של 350 למשך 10-12 דקות או עד להתייצבות. מצננים 2 דקות לפני שמוציאים למתלים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "