קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות14
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות עכביש שוקולד

עוגיות עכביש שוקולד
עוגיות עכביש שוקולד דורש על 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 14 מנות. עם 410 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם שוקולד חלב, זיגוג, עוגיות אוריאו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגיות עכביש חמאת בוטנים שוקולד, עוגיות עכביש חמאת בוטנים שוקולד, ו עוגיות שוקולד צ'יפס עכבישי מחיטה מלאה מצמררות.

הוראות

1
ממיסים את השוקולד בקערה חסינת חום מעל מחבת של מים שבקושי רותחים. לאחר נמס, לכבות את החום ולהשאיר את השוקולד בקערה כדי להתחמם בזמן שאתה להרכיב את העכבישים.פרוש כמה מגלגלי הליקריץ וחתוך לאורכים 2-3 ס " מ לשימוש כרגלי עכבישי השוקולד.Splodge כפית קטנה של שוקולד על מחצית מהעוגיות. סדר שמונה רגלי ליקריץ על גבי, ואז כריך עם עוגייה אחרת.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מורחים קצת שוקולד יותר על גבי העוגייה השנייה כדי לכסות, ואז לשים איפשהו מגניב להגדיר.השתמש עטי הדובדבן כדי להוסיף את העיניים, על ידי blobbing הראשון שתי נקודות גדולות של זיגוג לבן על כל אחד, עם שתי נקודות קטנות יותר של זיגוג שחור.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ופרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.