קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיית צימוקים משיבולת שועל דלת סוכר

עוגיית צימוקים משיבולת שועל דלת סוכר
עוגיית צימוקים משיבולת שועל דלת סוכר לוקחת בערך 10 דקות מתחילתה ועד סופה. מנה אחת מכילה 238 קלוריות, 3 גרם חלבון ו-12 גרם שומן. תמורת 41 סנט למנה, אתה מקבל קינוח שמגיש 12. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לך קינמון טחון, סוכר חום, תערובת סוכר ספלנדה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 29%, וזה לא כל כך יוצא דופן. חטיפי עוגיות שוקולד צ'יפס שיבולת שועל דל סוכר, שיבולת שועל אפויה עוגיות שיבולת שועל, ופאי עוגיות צימוקים משיבולת שועל דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

ניתן לשלב עוגיית צימוקים משיבולת שועל עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף עוגיות סוכר פשוטות או עוגיות שורט, שרי שמנת מתוקה משלים עוגיות מתובלות, והתווים האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. Argyle Pinot Noir עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ארגייל פינו נואר
ארגייל פינו נואר
ארגייל פינו נואר ישר ולא מעורבב. בציר 2012 לפינו נואר עשה את עצמו. מותסס במנות קטנות, ומעורבבים לטוהר, תערובת התערובת של השנה של פטל בשל, אדום, דובדבן מורלו ורמז לתבלין עצים. שום מילה אחרת לא יכולה לתאר את החך אלא שופעת. טאנין עדין, מעט מוצק מתחת, החומצה שרה נכון וארוך. תהנה מוקדם, או שב על זה כמה שנים לגוון משופר.