קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת בר ממתקים

עוגת בר ממתקים
ממתק פאי דורש בסביבה 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 406 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח במחיר סביר. גשו לסופר וקנו חטיפי סוכריות באטרפינגר, גבינת שמנת, ציפוי מוקצף קרטון, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 29%. עוגת בר ממתקים, עוגת בר ממתקים, ו עוגת בר ממתקים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את גבינת השמנת לתערובת אחידה. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף. כותשים את חטיפי הממתקים; מקפלים 1 כוס לתערובת גבינת שמנת. כף לקרום.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מפזרים פירורי בר ממתקים שנותרו. מכניסים למקרר למשך 2-4 שעות לפני החיתוך.
מרכיבים שתצטרך
בר סוכריות טופי אנגלי, קצוץבר סוכריות טופי אנגלי, קצוץ

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה הם בחירה מצוינת לפשטידה. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
עשוי מהענבים שנותרו לתלות על הגפן בכרם עמק ארנה האחוזה שלנו, ריזלינג הקציר המאוחר הוא יין הקינוח המקורי שלנו. לשנת 2011 שלנו יש אף סיד עם רמז למינרלים וגימור דבש. תיהנו מיין זה עם קינוחים על בסיס פירות או כאפריטיף מרענן.