קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות16
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר דלת שומן

עוגת גזר דלת שומן
עוגת גזר דל שומן לוקח בערך 1 שעה מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 16 מנות עם 257 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט שלך חג הפסחא אירוע. זה עובד טוב כמו קינוח זול. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם גזר, גבינת שמנת, קמח עוגה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון של 33%, המנה הזו לא כל כך גדולה. מתכונים דומים: מאפינס עוגת גזר דלי שומן (שאין להם טעם דל שומן!), עוגת גזר בריאה עוגת גבינה קפואה - {ללא גלוטן, דל שומן + דל קלוריות}, ו עוגת גזר דלת שומן.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את הסוכר החום, החלב, החלבונים, הביצה, השמן והווניל עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, הסודה לשתייה, התבלינים והמלח; מקציפים בהדרגה לתערובת סוכר עד לקבלת תערובת אחידה. מקפלים פנימה גזר ואננס.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אננסאננס
גזרגזר
תבליניםתבלינים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
3
יוצקים לתוך 13-ב. 9 אינץ'. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 אפים למשך 30-35 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת עד שהיא תפוחה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים את הסוכר, מיץ הלימון והווניל של הקונדיטורים; מקציפים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ לימוןמיץ לימון
ונילוניל
7
מטפטפים מעל עוגה.

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת מופחתת שומןגבינת שמנת מופחתת שומן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס כתוש unsweetened, סחוטיכול אננס כתוש unsweetened, סחוט0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגת גזר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.