קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר הפוכה אננס

עוגת גזר הפוכה אננס
, המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 511 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 25 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור פסחא. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם שמן צמחי, דובדבנים maraschino, סוכר חום היטבוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: עוגת גזר הפוכה אננס, מאפינס גזר הפוך אננס, ו עוגת גזר הפוכה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
ממיסים חמאה במחבת ברזל יצוק משומנת קלות 10 אינץ 'או מחבת עוגה עגולה 9 אינץ' (עם צדדים כי הם לפחות 2 אינץ ' גבוה) על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
3
הסר מהחום.
4
מפזרים סוכר חום. לסדר 7 פרוסות אננס בשכבה אחת על סוכר חום, הזמנת פרוסות אננס הנותרים לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
טבעות אננסטבעות אננס
סוכר חוםסוכר חום
5
מניחים 1 דובדבן במרכז כל פרוסת אננס.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
דובדבניםדובדבנים
6
הכה סוכר מגורען, שמן, וביצים במהירות בינונית עם מערבל חשמלי עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
7
שלב קמח הבא 4 מרכיבים; בהדרגה להוסיף לתערובת סוכר, מכה במהירות נמוכה רק עד מעורבב. מערבבים בגזר ופקאנים. הבלילה כפית על פרוסות אננס.
מרכיבים שתצטרך
טבעות אננסטבעות אננס
גזרגזר
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
8
אופים ב 350 במשך 45 עד 50 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת על מתלה תיל 10 דקות. בזהירות להפעיל סכין סביב קצה העוגה כדי לשחרר. הפוך עוגה על צלחת הגשה, כפית כל ציפוי במחבת על עוגה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
סכיןסכין

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון7דובדבנים maraschino (ללא גבעולים)דובדבנים maraschino (ללא גבעולים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוצים דקפקאנים קצוצים דק567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוסות אננס במיץ, סחוטפרוסות אננס במיץ, סחוט1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות