קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות12
מגזין

עוגת גלידת אוריאו

עוגת גלידת אוריאו
חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 21 גרם חלבון 66 גרם של שומן, וסך הכל 1385 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-17 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. אם יש לך שוקולד הרשי, שוקולד מגניב, עוגיות אוריאו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 10 דקות. נסו עוגת גלידת קינמון, עוגת גלידה תוצרת בית, ו עוגת גלידה ריבס ללא חלב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות אוריאו בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מדירה, ופרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.