קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת דלעת Streusel Gingersnap

עוגת דלעת Streusel Gingersnap
עוגת דלעת Streusel Gingersnap יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 400 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. אם יש לכם חמאה, קינמון טחון, gingersnaps, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: דלעת עוגת גבינה Gingersnap ברים Streusel, עוגת דלעת קינואה פרפה עם Gingersnap פקאן Streusel, ו עוגת דלעת Gingersnap עם זרעי דלעת מסוכרים.

הוראות

1
הסר והשלך מעגל נייר מעוגה.
2
מניחים פאי קפוא על תבנית אפייה כבדה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים ב 400 במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מערבבים יחד gingersnaps כתוש הבא 5 מרכיבים עד מתפורר; מפזרים באופן שווה על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות Gingersnapעוגיות Gingersnap
6
אופים ב 400 במשך 1 שעה, מיגון העליון של עוגה עם רדיד אלומיניום לאחר 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הראשונה שלי לעוגיות ג ' ינג ' רנאפ. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.