קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות6
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת זנגביל אגס הפוכה

עוגת זנגביל אגס הפוכה
עוגת זנגביל אגס הפוכה עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 741 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, ציפורן טחון, דבשה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור חג המולד. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות. מתכונים דומים: עוגת זנגביל הפוכה אגס, עוגת זנגביל-אגס הפוכה, ו עוגת ג'ינג'ר אגס הפוכה.

הוראות

1
לקלף אגסים הליבה לחתוך כל אחד ל 8 טריזים.
מרכיבים שתצטרך
2
ממיסים חמאה במחבת על חום מתון עד שהקצף שוכך. להפחית את החום נמוך, ואז מפזרים סוכר חום על החלק התחתון של מחבת ומבשל, ללא הפרעה, 3 דקות (לא כל הסוכר יהיה נמס). מסדרים אגסים באופן דקורטיבי על סוכר ומבשלים, ללא הפרעה, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום.
1
מחממים תנור ל 350 ° F.
2
לטאטא יחד קמח, סודה לשתיה, קינמון, זנגביל, ציפורן, ומלח בקערה.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא יחד מולסה ומים רותחים בקערה קטנה. היכו יחד חמאה, סוכר חום וביצה בקערה גדולה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד שמנת, על 2 דקות, ולאחר מכן לסירוגין לערבב בתערובת קמח דבשה ב 3 קבוצות במהירות נמוכה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים הבלילה מעל ציפוי במחבת, מתפשט באופן שווה ולהיות זהיר לא להפריע אגסים, ואופים באמצע התנור עד בודק יוצא נקי, 40 עד 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
עוגה מגניבה במחבת על מדף 5 דקות. הפעל סכין דק סביב קצה המחבת, ולאחר מכן הפוך צלחת גדולה עם שפה מעל מחבת, באמצעות מחזיקי סיר להחזיק מחבת צלחת בחוזקה יחד, להפוך את העוגה על צלחת. החלף כל אגסים שנדבקים למחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.