קושימומחה
מוכן ב1 ש, 6 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחתונה
מגזין

עוגת חתונה איטלקית

עוגת חתונה איטלקית
עוגת חתונה איטלקית דורשת בערך 1 שעה ו 6 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 36 גרם של שומן, וסך הכל 706 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 173 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תמצית שקדים, חמאה, קוקוסים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חתונה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה עובד טוב כמו קינוח. עם כפית ציון של 35% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגת חתונה איטלקית, עוגת חתונה Vanillan איטלקית קרם חמאה, ו מרק חתונה איטלקי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מעילים קלים 2 (8 אינץ') מחבתות עוגה עם ספריי בישול; להפריש. בקערה גדולה, לשלב תערובת עוגה, חמאה, חלב חמאה, חלבונים ביצה, ותמציות. הכה עם מיקסר חשמלי במהירות נמוכה במשך 30 שניות, גירוד למטה הצדדים של הקערה לפי הצורך. הכה במהירות בינונית במשך 2 דקות. מקפלים אננס כתוש, קוקוס, ו 1 כוס פקאן. מחלקים הבלילה לתוך 2 מחבתות עוגה מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
אננס כתושאננס כתוש
תרסיס בישולתרסיס בישול
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
תערובת עוגהתערובת עוגה
קוקוסקוקוס
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש במשך 31 עד 36 דקות או עד בודק מוכנס באמצע יוצא נקי. מגניב מחבתות במשך 10 דקות ולאחר מכן להפעיל מתלי חוט להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בקערה קטנה, מערבבים יחד הנותרים 1 כוס פקאן וזיגוג. עם סכין משונן, לחתוך את שתי העוגות אופקית כדי להפוך 4 שכבות. כפור את החלק העליון של כל שכבה עם 1/2 כוס של ציפוי וערימה על גבי השכבה הבאה. השתמש שנותר ציפוי כפור כל החלק החיצוני של העוגה. תחתוך ותגיש.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
קערהקערה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Piccini קיאנטי Classico. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו